Subject: Kaubandus-Tööstuskoja ettepanek tõsta isikliku sõiduauto kasutamise hüvitise maksuvaba piirmäära
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 16:27:32 +0200

Tere!

Kaubandus-Tööstuskoda pöördub Rahandusministeeriumi poole ettepanekuga
tõsta tulumaksuseaduses sätestatud isikliku sõiduauto kasutamise hüvitise
maksuvaba piirmäära praeguselt 0,30 eurolt 0,45 euroni kilomeetri kohta,
kuid maksimaalselt praeguselt 335 eurolt 500 euroni kuus. Ettepanekuga
saab lähemalt tutvuda kirja lisas.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>